Sir Winston Leisure Group Strategisch Partner ADO

11 September 2020, 11:51 uur
Den Haag & Regio
mainImage

ADO Den Haag heeft andermaal een nieuwe Strategisch Partner aan zich weten te binden. Sir Winston Leisure Group, al jarenlang als trouwe sponsor betrokken bij de club, heeft haar sponsorschap uitgebreid tot een partnerschap. Donderdag tekenden Harry Ballemaker en Mohammed Hamdi, directeuren van respectievelijk Sir Winston Leisure Group en ADO Den Haag, de overeenkomst.

Sir Winston-directeur Ballemaker heeft een rijke historie bij ADO Den Haag. Hij werd geboren aan de Gouverneurlaan in Laakkwartier en ging als kind al op de fiets naar het Zuiderparkstadion. Zestien jaar geleden volgde hij het voorbeeld van zijn ouders, die ook jarenlang sponsor waren bij ADO Den Haag. Wat begon met bordsponsoring, breidde zich in de loop der jaren uit met Residentie Lounge-stoelen en ook een Sky Lounge. Nu volgt dus een nóg intensievere samenwerking, in de vorm van een Strategisch Partnerschap.

“Ik voel me thuis bij ADO Den Haag”, zegt Ballemaker over de hernieuwde samenwerking. “Ik hou van ruim denken, maar ook van nuchterheid en lekker normaal doen. Deze waarden passen uitstekend bij ADO Den Haag. Met Sir Winston staan wij volledig achter de club en de nieuw ingezette koers. Al staan we onderaan, wij blijven de club steunen. Ik wens de club dit seizoen veel succes op het prachtige natuurgras in het stadion en op de fraaie trainingsvelden van het Prinses Irene Sportpark”, aldus Ballemaker.

Hamdi is Sir Winston en in het bijzonder Ballemaker zeer dankbaar voor de steun. “Het is een groot teken van vertrouwen dat we opnieuw een Strategisch Partnerschap hebben afgesloten met een gewaardeerde en loyale sponsor. De coronacrisis heeft veel impact op onze club en dan is het des te mooi dat meerdere partijen zich op krachtige wijze achter de club scharen”, stelt de Algemeen Directeur van ADO Den Haag. “Inmiddels zijn Harry en zijn collega’s ook absoluut onmisbaar geworden in ons zakelijke bestand.”

Sir Winston Leisure Group is een vooruitstrevend familie-entertainmentbedrijf met meerdere amusement- en horecabedrijven. Een familiebedrijf van de derde generatie die samen met zo’n 300 collega’s de kernwaarden van gastvrijheid en entertainment iedere dag weer opnieuw herdefiniëren. Het creëren van bijzondere ervaringen die je je altijd zult herinneren, is de kern van de bedrijfscultuur. Gezinnen die uit eten gaan, stelletjes die komen gamen of een medewerker die komt werken; het maken van contact, het bieden van gastvrijheid en het creëren van bijzondere ervaringen definiëren de Sir Winston Leisure Group.